tisdag 13 januari 2009

Proudly Presents.

Dark & Twisted undrade vem Fallskärmsjägaren är och ifall det är någon som missat så är han min chef. En snabb presentation av honom kan man säga att han köper mankinis, ibland flyger vi tillsammans, det var ofta ett tag, ibland äter han choklad men jag får inte smaka för det. Han är fylld av idéer av alla de slag. Han intresserar sig för mina kalasplaner och hjälper gärna till med detaljerna. Han ger goda råd. Han lyssnar på mig . Sportkunnig. Pappa. Ibland har han semester. Vi diskuterar saker utanför fönstret. Vi mailar på alla de vis.



Ungefär så är han Fallskärmsjägaren.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen går det upp ett ljus för mig med ;-)

Tesa sa...

Jag gillar verkligen fallskärmsjägarn. Näst efter dig är han bäst.

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Inte lätt att veta.

Tesa- Han ÄR rolig. Extremt slängd i käften.

Annie - PD sa...

En fin person utan tvivel. Men säg det inte till honom ;)

Laila och Johan sa...

Jag skrattar ihjäl mig!! Du skriver så rackarns bra!!

Evalinn sa...

Han låter riktigt trevlig. :-)

Susanne och Pebbels sa...

Jag tackar och bockar, nu hänger jag med igen! Tnx! :)

No-one sa...

Jahaaaa!

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- gud förbjude! Då blir han bara mallig ;D

Loppis- Tack! kram

Evalinn- Det ÄR han. Tänk dig Parlamentet i en person.

DaT- Inte lätt att veta. Men han kommer nog dyka upp nu som då så..

Pixlexia- Alles Klar?