torsdag 15 januari 2009

Dagens lunch...

... blir sushi.

Ni då?

14 kommentarer:

emve sa...

*går å kollar i kylen* En filtallrik med müsli tror jag. Sushi har jag aldrig smakat, det är nog för vuxet för mig. Rå fisk liksom? :P

Laila och Johan sa...

slajm....

Anonym sa...

Lasagne gjord på älgfärs..

Enannan sa...

Rostad macka och en kopp te. Sushi låter godare :)

Susanne och Pebbels sa...

Skolmaten som står på menyn idag är; Köttgryta med ris. Jag rasslade upp till lärraummmet efter och åt lite skorpor...kött är inte riktigt min kopp te.

Tack snälla för din kommentar, jag läste den för ett tag sedan och är fortfarande röd i ansiktet...

karro sa...

åh, jag var sååå sugen på ärtsoppa, men var tvungen att jobba över lunchen, så jag fick springa ner o köpa en torr macka på ica.... :-(

Anonym sa...

Kör till på en semla igen. Kan liksom inte behärska mig.

Peter Madison sa...

Vegmeny på jobbet. Fast lunchen blev senarelagd till ungefär 18.00. Martha jobbar kväll...

stella sweden sa...

champinjoncrepes alá Findus...

Tess sa...

Blodpudding och Bacon. Både igår och idag.

Japp, det sinar i kassan...

Annie - PD sa...

Jag åt en sorglig smörgås tyvärr. Men det var ett undantag - brukar äta rejält annars :)

Miss Upsey Daisy sa...

Em-Antingen gillar man eller så gillar man inte. Finns liksom inget mittimellan.

Loppis- Slajm. Mmmm.

Jerk- Oh! Gott :D

Enannan- Nu är du ju sjuk men annars var det lite lite...

DaT- Ingen orsak men jag tycker verkligen det :D

Karro- Ärtsoppa? Är det gott.
Det var så länge sedan jag åt.

Katinka- Du tjuvstartar lite ;D

Peter- Vegmeny. Way to go!

Stella- Oh crepes..mmm

Tess- Not my cup of tea...

Annie- Kan tänka mig det :D

Fru Choklad sa...

Kött och sallad. Har ätit fisk hela veckan både på lunchen ute och hemma så nu var det liksom dax för en bit kött. Ikväll har jag dock ätit veggomiddag. Mums!

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Låter gott. Jag har ätit rätt mycker fisk i veckan jag med.