måndag 5 januari 2009

Hur man övertygar sig själv.


Först var det 30% rea på den här jeans-grejen från Carin Wester. Då tittade jag lite blygt på den vinkade och småflörtade lite. Sedan hände det grejer och 30% blev 50% . -FEMTIO tänkte jag högt för mig själv. No you're talking. Men ändå. Vill inte visa mig så lättfotad så slampig. Så jag bet ihop. Ska inte tänkte jag. Nu har jag tittat i säkert TIO dagar och fortfarande finns storlek M kvar. Så nu . Några klick så föll jag till föga. Är det menat så är det.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir tårögd. Det låter som en saga ;-)

Millan sa...

Ibland är det bra att vara lite slampig. För humöret och så!

Anonym sa...

Du ska med till Paris!

Susanne och Pebbels sa...

Underbart....är det verkligen sant? :)

Anonym sa...

Dark and twizted: Ja, det är sant. Hon SKA med till Paris!

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- En äkta kärlekshistoria ;D

Millan- Yes. Jag var lätt på foten?

Anonym- Paris????

DaT- Paketet har inte anlänt men såvitt jag vet....

Anonym- Vad Vem Varför Paris?

Blygisens betraktelser sa...

Ja, inte vet jag, Miss UD, men jag trodde du visste.

Ändå, om du nu vunnit en resa, eller har världens snällaste vänner så hoppas jag du kommer med till Paris!


Heja heja!

Jag är för.

Blygisens betraktelser sa...

Snygg sak du klickat hem, glömde säga det.Och fantastisk karaktär med, inte för slampig hehe ;-)

Än en gång, hoppas du kommer till Paris.

(och självklart inte jag som skrivit anonymt, jag gör ALDRIG sånt)

Trodde du visste tvivelsutan vem det var!

Miss Upsey Daisy sa...

BB- Om Paris vet jag inget så jag är såklart nyfiken på vad och vem och varför? Men det kanske kommer en förklaring så småningom?

Blygisens betraktelser sa...

Ja, vad spännande!

Hoppas det är en person som står för sitt ord som skrivit det där!

Annie - PD sa...

Så fin! :D Och ni hör ihop, de syns!! kram härifrån

Och om du ska till Paris hoppas jag att vi kan synka :D

Laila och Johan sa...

Bra klickat och kul att du ska till Paris..!!! :D

Miss Upsey Daisy sa...

BB-Personen får bara ge sig tillkänna så!

Annie- Det där med Paris vet jag inget om....??

Loppis- Paris är ett frågetecken!

Spader Madame sa...

Sååå snygg! Inte smittade du mig! Längtar efter varvet-cidern!!!