måndag 12 januari 2009

Teknik och Jag.

Då fallskärmsjägaren är tillbaka på kontoret har jag pratat mest med honom idag. Det har pratats mobiler, hotell, klockor, Air Asia, Little India osv. Malaysia var bra så klart. Den jag har pratat näst mest med idag är tämligen mer otippad. Printern. Helvetesprintern om man ska prata mer i klartext. Här följer ett urval i ur vår "konversation".

- ORKA! Sluta krångla.
- Jamen jag tryckte ju på knappen vad sysslar du med?
- Du är ju inte snabb det är du inte.

Jag och printern kommer aldrig att bli fina vänner. Det sket sig redan från början.

7 kommentarer:

Katinka sa...

Oj då! Ingen mening att jobba på den relationen då inte!

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Ingen kärlek där inte...

Anonym sa...

Dumma printer! Vilket beteende. Grrrr...

karro sa...

kopiatorer o faxar ligger inte högt på min favoritlista...

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Just det.

Karro- Orka faxar säger jag bara.

Sincerely Johanna sa...

Vilken tur att Fallskärmsjägaren finns där att täcka upp när andra sviker.

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- Fallskärmsjägaren rockar fett!