fredag 4 juli 2008

Inget fel i att fråga.

Jag har en stålande utsikt från mitt kontorsfönster. Action på högnivå med döingar i kanalen. Just nu följer jag ett bygge med ganska lamt intresse. Förutom igår.

-Fallskärmsjägaren!
- Ja miss UD?
- Den där killen på taket. Har han verkligen någon form av skyddslina? Så skulle jag vilja påstå att staketet där inte håller så bra om han kommer rullande ner för taket.

*tittar noga*

- Verkar inte så Miss UD. Ramlar han dessutom ner på andra sidan blir han också platt.
- Mmm. Jag funderar på. Kan företaget sponsra mig med kikare så jag ser ordentlig?
- Skulle inte tro det Miss UD. Skulle inte tro det.

4 kommentarer:

Annie - PD sa...

Kanske dags att sätta upp lite vadslagning gällande vad som kommer hända med mannen på taket? :D

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- jepp.Fast han försvann.. men det går fler tåg såklart!

Jo sa...

Vi har faktiskt också haft lite action utanför våra fönster. De har lagt om taket och karlarna på andra sidan har sprungit omkring i bar överkropp. Eftersom de står på taket, syns inte byxorna, så det såg ut som om de var helt nakna, vilket satte igång väldigt många damhjärnor här. Det var muskulösa karlar också! :D

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Den här killen hade bar överkropp med blåbyxor. Fast jag var mest orolig för att han skulle ramla ner.