torsdag 29 januari 2009

Helgens Agenda.

Snart helg så jag drämmer till men en agenda redan på torsdagen! Man skulle kunna tro att jag är full för det helt galet. Jag ger den röda tråden för helgen redan nu slipper ni fundera er krokiga och sömnlösa. Ordet börjar på F och slutar på -ilm.

Fredag- Först ska jag boxträna mig trött och efter det har jag en helkväll med SATC-boxen.

Lördag- Filmfestival. Bio både klockan 13.00 och 19.00. En middag på stan med tillresande skånemänniskor är inte helt otippat. Nice.

Söndag- En sann cliffhanger.

Och ni då?

7 kommentarer:

Fru Choklad sa...

Vår helg kommer att gå åt till att fira min pappa som fyllt 75 år. Stort kalas på lördag med gäster så jag ska både fira och hjälpa till. Fredagskvällen blir lugn. kan behöva den till att ladda :)

Camilla sa...

imorgon blir det "på spåret" och ett glas vin. lördagdag; en tur till vänner i västerås och på kvällen en inflyttningsfest. söndag; lunch hos vänner. jesus vad uppbokade vi är den här helgen. brukar vi aldrig vara annars. :)

Susanne och Pebbels sa...

Åååååå....SATC boxen. Det är en höjdare det, jag är inne på varv två på den.

Jag ska till Bålsta och hälsa på en kompis och hennes kidz i helgen.


KRAM

Polly sa...

jag har INTE tänkt att gå på 70årskalas...

karro sa...

ikväll blir det ett glas vin framför på spåret, o imorgon ska det packas! sen behöver vi åka till återvinningen, vårt förråd är fullt av flaskor o papper... sen åker jag till barcelona på söndag!!!

Blygisens betraktelser sa...

Jag HOPPAS jag kommer halvligga i soffan och se på Let´s Dance ikväll. Och sen gnugga soffa resten av kvällen.

Födelsedagslunch m några väninnor i morgon. Lugn = alkoholfri kväll sedan f egen del. Söndag. Hm. Inget inplanerat vad jag vet.

Grattis till bloppisfynden från Annie PD:-)

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Då är du nog på väg till din pappa redan nu.. Hoppas ni får ett bra kalas.

Camilla- Full agenda minsan. Trevligt med inflyttningsfest.

DaT- Till Tantt? Hoppas ni får det trevligt. kram tilllbaka :D

Polly- Word.

Karro- Du är så cool. Det borde jag göra igen jag med..

BB- Tack för grattis! Jättenöjd med fynden. Här blir det också möjligen alkoholfritt. Kanske ett glas vin ikväll på sin höjd..