måndag 26 januari 2009

När helvetet fryser till is.

Igår innan jag lämnade jobbet skrev jag hoppfulla listor vad jag förvänade att jag skulle åstakomma under de här närmaste dagarna. På Post-It lappar så klart. Post-It = Miss UD Porr. Iallafall plitade jag ner vad jag trodde mig åstakomma innan jobbet och efter jobbet och självklart vad som skulle hända under arbetstid. Här har ni mig nu ätandes frulle och bloggandes men ändock med 32 minuter kvar tills innan jobbet. Slaget är sådeles inte förlorat än.

15 kommentarer:

Evalinn sa...

Håller tummarna för att du ska få en bra dag. Jobba inte ihjälp dig, det är det inte värt!

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- Vet inte vilken fot jag ska stå på alls.....

Anonym sa...

...och du lyckas transferera en rejäl dos dåligt samvete till oss andra dödliga:-)

Miss Upsey Daisy sa...

Mr Epo- För att jag kom till jobbet i tid och inte en halvtimme innan som tänkt???

Annie - PD sa...

Du kommer vinna - det vet jag!
Och post-it rockar :D

Linda K sa...

jag blir också lite till mig i trasorna av post-it :*)

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Vinna men blod svett och tårar...

LindaK- Great minds thinks alike.

Anonym sa...

Måndagar är inte min stora dag. Plus punktering på bilen. Jippi.

För övrigt så livnär jag mig på att dela ut post-it block till kreti o pleti inom sjuhusvärlden. Om du är riktigt snäll, så kan jag skicka en bild från mitt lager:-)

Miss Upsey Daisy sa...

Mr Epo- Point taken. Fota du och skicka. Du har väl både mail och mobil? Eller kanske man kan få ett block på riktigt?

Susanne och Pebbels sa...

Arbetsmyra som heter duga!!!!

Kramen

Miss Upsey Daisy sa...

DaT- Tack det samma.

Anonym sa...

Du måste jobba superhårt för jag saknar dina uppdateringar. Heja heja!

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- mmm.

Anonym sa...

Då blir det ingen överraskning...

Miss Upsey Daisy sa...

Mr Epo- Aj lajk överraskningar!