torsdag 21 augusti 2008

Shopping kontoret.

På mitt kontor tar vi alla del av diverse inköp vi gör under dagen. Ibland om någon köper en bil traskar vi alla ner i garaget och tittar. Bilar tillhör dock ovanligheterna. Men när. Ni förstår säkert. Idag har det handlats lite till mans iallafall.
Jag köpte sminkborstar för det behövde jag.


G:a chefen behövde reselakan i siden. Så han köpte det.


Fallskärmsjägaren ska på 50-års kalas så han köpte en mankini till födelsedagsbarnet. Ibland blir jag osäker på ifall det är samma sak att ha fallskärmsjägaren som fiende som det är som vän? Det kanske inte ens skiljer sig nämnvärt?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var HITTAR man en mankini?? Intersport eller? Inte för att jag känner mig i behov, jag bara undrade..

Miss Upsey Daisy sa...

Ingen aning! Eller vänta. Har för mig att det kan vara teknikmagasinet eller något. Det har viftats med kataloger för en tid sedan iallafall.

Spader Madame sa...

Mmmm.. Shopping är inget vi diskuterar på mitt jobb! Undrar vad mina kollegor skulle säga om jag införde det?

Fallskärmsjägaren är en sort som jag verkligen skulle vilja träffa någon gång!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader Madame- På mitt kontor är vi nästan extremt involverade... Det är bilar, båtar, golfklubbor, skjortor, skor, fritidshus, hus.....

Puh!

Fallskärmjägaren är bra.

Snoppglasnögonen till kanske vore något?