söndag 11 januari 2009

To Whom It Might Concern.

Jag har funderat hela dagen på vad jag skulle skriva idag. Men tänkte hela tiden att något jävla rosa inlägg blir det då rakt inte och så knep jag ihop munnen till ett streck sådär charmigt som bara barn kommer undan med. När vuxna gör samma sak blir det rätt fånigt (men nu var det ingen som såg mig heller). Men så slog det mig att jag faktiskt har fantastiska vänner. Vilket jag borde vara bättre på att uppskatta. Vänner som tar den där femåringen som kan vara både butter och trilsk men även femåringen som ibland tror att världen cirkulerar bara runt henne. I klartext tar mina mindre charmanta sidor.

Vänner som inte bara finns där rosa dagar utan alla dagar. Det här inlägget är till er.

9 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Självkär som jag är tackar jag och tar åt mig :-)

Kram

Sincerely Johanna sa...

De är de bästa vännerna. De som alltid finns där.

Missy sa...

Inte mig då? Jag gillar dig ju bara de rosa dagarna :-P

Peter Madison sa...

Jag gillar dig alla dagar!

Blygisens betraktelser sa...

För mig duger du precis som du är- varje dag!

Kram och tack för en underbar blogg!

Anonym sa...

Ååååå, fy bubblan för folk som är falskt positiva dagarna i ända. Mitt humör och sinnestämning är i ständig förändring... och det är helt ok... kraaaaaaam på dig ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Miss E- Ta åt dig.. :D

Johanna- och tar en för den man är ....

Missy- Rosa dagar är a walk in the park..

Peter- Du är snäll Peter. Tack.

BB- Tack. Jag är inte mer än människa och ibland är det helt enkelt inte så rosa..och jag är inte så charmerande...

Maria- Tack och kram. :D

Jo sa...

Vem f-n orkar vara rosa jämt? Jag var grå hela helgen och lär förbli så, minst lika länge som vädret har den färgen..

Jag gillar dig i alla färger! :D

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Jag gillar dig med. Ialla färger.