fredag 16 januari 2009

Helgens Agenda.

Helgen verkar bli en social historia åtminstone så här ibörjan då.

Fredag- Susar iväg och träffar en vän för After Work i Linnéstaden. Vi hamnar på Byns Bistro som jag gillar för att de har varit så himla trevliga och serviceminded på alla de vis.

Lördag- Barnkalas på eftermiddagen och middag hos min namne på kvällen. Hon har fått två missar från ett katthem och jag har inte stiftat bekantskap med dessa flickor än. Trots att en heter Daisy!

Söndag- Jag är crazy och lämnar den dagen blank än så länge.

Vad händer hos er?

14 kommentarer:

Jo sa...

Sooova! Och gå på parmiddag. Räknas det som parmiddag om det ena paret har en bebis? Då är det ju inte jämna par?

Tesa sa...

30-åring ska firas på något vis. Köra bil. Stressa lite.
Men jag ska försöka ta det så absolut lugnaste det någonsin går så jag blir frisk nån gång.

karro sa...

usch, jag måste städa. o tvätta bilen inför bilprovningen... annars inget planerat

yllet sa...

ta hand om sjuka barn, lägga golv, städa. Kanske baka bröd? Om barnen blir friska kanske vi bjuckar ett par kompisar på en snabbfika.
Jag hoppas på en träning också! Maj godd! Jag har blivit besatt! :))

emve sa...

Se på let's dance, äta Ben&Jerry's glass, se "Benjamin Buttons otroliga liv" på bio, dammtorka arbetsrummet, gosa med katter och slappa i soffan.

Anonym sa...

30-åring ska firas på något vis. (Ja, jag var lat och gjorde en copy-paste från Tesa, tror inte att hon tar illa upp! :) )

Söndag bär det iväg på en miniskidsemester upp till Fjätervålen. Tre dagars bortkoppling från övriga världen passar bra nu!

Ataharis sa...

Jag är så in i bängens dundrandes förkyld, så det blir väl vad min helg handlar om. Sjukt godissugen cokså, men jag är för matt för att ta mig ut genom dörren. Svårt problem.

emster sa...

Jätteavis på det där med missepissarna!

*saknar nya kort på saga*

Laila och Johan sa...

hjälp, ja vad händer här?? Trevlig helg bästa miss UD!! Kram

Susanne och Pebbels sa...

Skridskoåkning!

Sincerely Johanna sa...

Imorgon lördag ska jag leta modeller till visningen och på söndag är det museum som gäller.

Fru Choklad sa...

Idag: Let's dance och en kopp te
Imorgon: Party!
Söndag: Hmmm lugna gatan och mysa med familjen.

Anonym sa...

dotra händer i helgen..hon har med sig det singstar hon fick i julklapp..jag gissar på mycket sång i helgen mao...

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Hm. Tål att funderas på ;D

Tesa- Låter klokt! Hoppas kalaset var skoj!

Karro- Sådana helger behövs de med..

Yllet- Kan du lägga golv? impad!!

Em- Var filmen bra? Funderar på att se den..

Pär- Låter som en toppenhelg. Skidåkning är inte fel någonstans.
Klart att du kunde härma Tesa :D

Ataharis- Jobbigt att inte ha godis hemma. Här finns mörk choklad. Lagom så...

Emster- Får fixa lite kort på Saga. Uppfödaren vill också ha...

Loppis- Håller tummarna :D

DaT- *gör vågen*

Johanna- Låter som en trevlig helg.

Fru Choklad- Hoppas kalaset var skoj!

Jerk- Jepp. Bara till att sjunga då...