söndag 11 januari 2009

He is Back.

Imorgon är Fallskärmsjägaren tillbaka från sin sina tre långa semesterveckor. Jag måste förbereda mig för sarksam, ironi och lite hederlig slänga-käft. Redan nu har han en försprång där han kan berätta om sin jul som tillbringades i Asien medans jag själv slänger in mitt triumfkort som består av vinterkräk på julafton. Mitt andra triumfkort är mest ny ringsignal på mobilen. Rätt solklart vem som får mest sändningstid i vårt samtal och vem som ska ägna sig åt att lyssna för en gångs skull.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ja stå på dig nu och låt inte honom få en syl i vädret!

Sincerely Johanna sa...

Vad härligt när ställningarna är återställda och allt är som vanligt.

Anonym sa...

Hahaha- japp. Låt han inte glänsa och ta plats på podiet ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Inte det lättaste!

Johanna- Det ska bli rätt trevligt ändå att få hem honom. Fast det skulle jag ju aldrig säga till honom ;D

Maria- Då buttar jag ner honom igen!

Annie - PD sa...

Knäck honom med ringsignalen :D Kör den gång, på gång, på gång... Och så några gånger till!

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Klart jag ska. Sedan att den drunkar i G:a chefens "We will rock you" och Fallskärmsjägarens som jag tror fn är "Tainted Love" är sorgligt. Men klart att jag ska upprepa upprepa och upprepa!

Polly sa...

Har han tainted love? Det var ju... ähm... känsligt för att vara man. :D

Miss Upsey Daisy sa...

Polly- Har för mig det.. han byter rätt ofta. Innan var det... någon med The Hives....

C. Meow sa...

Bra att du laddar redan nu. Såna därna fallskärmskillar ska hållas kort ...

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Bara för att han råkar vara min chef innebär ju inte på något vis att han bestämmer....???

C. Meow sa...

Nej, verkligen inte. Då ska han hållas dubbelkort :D

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Chef liksom. Vem tror han att han är??? ;D

Blygisens betraktelser sa...

haha...men vad har du för ringsignal då, miss UD? har för mig jag läste antingen här eller hos detektiven att hon fixat en till dig.

Om det inte är hemligt, förstås!

Miss Upsey Daisy sa...

BB- Möjligen att hon fixat ;D Jag har SATC signaturen. Älskar den!