onsdag 2 januari 2008

Bara en vanlig dag sådär.

Ibland känner jag mig som den tråkigaste personen på jorden. Eller i östra Göteborg iallafall. Då gör jag något som inte är så genomtänkt. Häromdagen filade jag mina lösnaglar med fotfilen.
Det är därför det bara är nio av tio kvar. Inte för att det blev så mycket roligare men jag känner mig ändå lite lagom crazy för en stund. En annan gång borstade jag tänderna med tvål när jag bodde på hotel. För att jag hade glömt tandkrämen och hotellet hade slut. Omväxling förnöjer.

5 kommentarer:

Linda K sa...

du tuggade med andra ord typ tvål? jag är full av beundran...

karro sa...

det lät ju inte så gott med tvål, men det funkar ju!

snygg logga!

Turtlan sa...

Snyggt byte! Den stilen var läcker!

Anonym sa...

Haha. Det är mina takter ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Linda K- flytande tvål snabbt med tandborsten....

Karro- inte gott alls!

Turtlegirl- tack! Fått hjälp :-)

Maria- Kul att höra!