måndag 21 januari 2008

Göteborgshumor- rätt dålig sådan.

Ibland blir fallskärmsjägaren uppdaterad i saker som kanske inte är första prio för en femtioårig man. Fast om man ser det så blir Miss Upsey Daisy ibland uppdaterad i saker som inte är prio för en trettio-och-lite-till-kvinna. Det är ett givande och tagande.


-Fallskärmsjägaren, titta! Jag har de nya skorna på och de går att gå i! Alla som jag köpte gick att gå i! De behöver inte ligga under skivbordet och mogna såsom de italienska skorna gjorde!
- Vad bra då, hörrududu!
- Förresten, de där är de skrynkliga skorna?
- Det är de skrynkliga skorna.
- Men när du har byxorna så ser man ju inte skrynklorna.
- Menar du att jag ska dra upp jeansen så här? *drar upp ovan bootsen*
- Det ser inte klokt ut ju!
- Men nu ser man ju allt!
- Exakt. Jag vill inte visa allt. Jag är väl inte lättfotad eller.

Inga kommentarer: