måndag 14 januari 2008

Ipren.

Prisa Ipren! Guds gåva till kvinnan.

Amen.

14 kommentarer:

Matilda sa...

Fram tills de slutar att fungera som tidigare, och man måste ta tre för att få samma effekt som EN hade förr... :s

Miss Upsey Daisy sa...

Matilda- jag har plockat med mig några extra när bedövningen släpper...

stella sweden sa...

inte om man som jag är allergisk...
;(

Annie - PD sa...

De är bra! Funkar mot allt. Och sen är de lite goda, smakar inte alls så illa som Alvedon om man misslyckas att svälja på första försöket... :)

Miss Upsey Daisy sa...

Stella- vad är det du inte tål?

Annie- Jag äter sällan... kanske ett par tabletter var tredje månad. Men imorse kände jag att det nog inte skulle bli så roligt idag utan värktabletter...

Blygisens betraktelser sa...

Iprén is da bömb.

Får jag gissa på Paracetamol, Stella?

Jaha, Miss UD. Värk som bara vi kan ha?

Blygisens betraktelser sa...

Nej, jag sade fel, Stella. Du tål visst inte Iprén!

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisen- jupp sådan värk. Inte så farligt och inte varje gång. Jag är nog rätt förskonad mot hur en del har det. Men det är ju inte kul.

Blygisens betraktelser sa...

Nej, det är verkligen inte kul. Hoppas Iprénen hjälper!

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisen- har hjälpt! Tar en tablett till efter lunch så ska jag vara safe för resten av dagen.

Peter Madison sa...

Hmm...det verkar vara en tjejrelaterad värk om jag inte är helt borta. Du får min sympati, såklart!

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- tackar och bockar för sympati. Men som sagt var. Jag är ingalunda död än!

Anne sa...

så är det.

Miss Upsey Daisy sa...

Anne- absolut.