fredag 25 januari 2008

Helgens Agenda.

Vissa helger gnäller jag över att det är så tomt och osocialt. Inte denna dock.

Fredag- Träna efter jobbet och gå med vändande post tillbaka in till stan för att träffa en vän för en After Work Light. Det lätta är att den blir kort och jag vet inte ens om jag är så sugen på alkhol. Tanten här drack två öl igår och känner av det. Knappt två öl så det så.

Lördag- På kvällskvisten är vi bjudan på middag hos Fröken C för att sedemera gå på någon mingelgrej. Funderar lite på vilka kalas-kläder som kan tänkas passa?

Söndag- Dags att vara unik och gå och se Arn. Det ryktas om besök/husesyn innan bion.

5 kommentarer:

Annie - PD sa...

Låter som en skön helg :)
Hehe, kan också känna av lite alkohol, ibland räcker det med ett glas vin så är jag superbakis, inte skoj.

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- det är så himla olika. Inte ens två öl och vi var hemma vid 23.
Konstigt är det..?

Anonym sa...

Är det ett tecken på att man börjar bli till åren, när man på allvar funderar på att inte dricka på en tillställning för "man inte vill förstöra dagen efter"? Jag blev ALDRIG bakis förr, nu är det kolugnt ena gången och andra gången vill jag byta huvud mot vilket som helst, bara det inte är mitt eget...

karro sa...

Ha en skön helg!!

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- det är ett ålderstecken!

Karro- dito och trevlig resa!