onsdag 30 januari 2008

1987.

Igår fick jag en hälsning från en Kenta på Facebook. Kenta kände igen mig från nån Finlandsbåt som jag tydligen åkt 1987. Här tror jag Kenta har filat lite på sanningen. Fy på dig Kenta! Bara för dig Kenta ska jag berätta lite vad jag gjorde 1987.

1987
- började jag sjuan.
- jag hade aldrig smakat alkohol och var inte det minsta intresserad.
- jag hade fyra undulater och var nog lite verksam med min undulatuppfödning.
- var jag skötare på ett halvblod på ridskolan.
- kommer jag inte ihåg vem jag var kär i

Men tack för ett gott skratt ändå!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars kenta! Nu gick han bet ;-)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

1987 började jag 2an, spelade blockflöjt, såg ut som en minikopia av min mamma älskade att leka med Barbie. Inte mycket har ändrats sedan dess...

Anonym sa...

1987? Du var säkert kär i någon i 7D ;)

Ataharis sa...

Tänk vilka förhoppnignar Kenta hade. Det förstår man ju på sättet han använde Finlandsbåt. Inte hade han räknat med att du var en undulatuppföderska, haha.

Annie - PD sa...

Haha, men det var ett bra försök av Kenta :D

Maria - FashionFame sa...

hahaha! Bra försök iaf =)

Kerstin sa...

Hahahahahahahahahahahahahahaha :)

Blygisens betraktelser sa...

Hahahahahahahaha...

(Kommentarerna här är också roliga hahaha! )

j sa...

hahah. han verkar trevlig, han den där kenta!

Miss Upsey Daisy sa...

Emma- Kenta gick bet big time!

Miss E- så det var inte du heller med andra ord!

Jerk- säkert lite halvkär i dig... fast jag kom på vem. En kille som heter Jonas och gick i 7B. Helfräck stubb hade han!

Atahari- Kenta trodde på storvinst!

Annie- friskt vågat hälften vunnet??

Maria- hatten av för Kenta

Kerstin- :D

Blygisen- hihi!

Josefin- kenta har huvudet på skaft!

Anonym sa...

haha..just det, Jonas ja..jag hade väl engelska med honom :)

Anne sa...

hehe, jag antar att det skulle vara en inbakad komplimang i det där :)

Anonym sa...

Hahahahaha. Där rök den gubben ;-)