torsdag 10 januari 2008

Här är den!


Låt mig presentera tapeten som blir fondvägg i sovrummet.

16 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

GUD vad snygg!

Peter Madison sa...

Mm...den är snygg, riktigt snygg! Hur blir det nu med det där turkosa å sånt? Jag har börjat få in den färgen i mitt huvud och det kan nog bli snyggt...men bara lite turkost...inte för mycket. Less is more.

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisen- visst är den! Och billig också faktiskt.

Peter- Det mesta kommer trots allt att vara vitt. När jag säger turkost menar jag i princip ett par kuddar och möjligen något på gardinerna. Det är lite turkost i tapeten (vet inte om det syns) så några saker till men aboslut inte någon regnbåge eller så. Det kommer inte att vara något annat som är mönstrat tex förutom fondväggen.

Så. Det var allt från inredningsrutan idag!

Miss Upsey Daisy sa...

Peter-

tänk två turkosa kuddar + gardiner
ELLER två turkosa kuddar + två turkosa blomkrukor. Inte mer!

Peter Madison sa...

Ok jag tänker. Bilden är i mitt huvud och det kommer bli skitsnyggt, såklart!

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- vad bra!

Spader Madame sa...

Snygg är ordet, sa Bull!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader Madame- sade Bull!

Anonym sa...

Åh, finfint!

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- tummen upp!

Anonym sa...

My Lord. Ursnygg.

Du har så bra smak :-)

Anonym sa...

Snyggt!

Anonym sa...

eller var det marie jag heter...

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- den känns jättebra. Inte upp än men ändå.

Marie- eller var det maire? ;-)

Selma Elin Elisabeth sa...

har också den där tapeten som fondvägg i mitt sovrum :) mkt nöjd!

Lollo sa...

Vart finns den tapeten och finns den i andra färger? Skitsnygg var den iaf ;)