fredag 11 januari 2008

The Aviator.


Klockan 22.00 ikväll. Nån som sett filmen? Sevärd?

12 kommentarer:

Linda K sa...

länge sen jag såg den, men jag minns den som absolut sevärd! ganska tragisk har jag för mig.

Miss Upsey Daisy sa...

LindaK- Det får bli film ikväll helt enkelt!

Blygisens betraktelser sa...

Well well well...

Den där filmen betyder så mkt för mig. Köpte den i somras(eller var det förra), men har tyvärr somnat ifrån den varje gång. Otroligt nog, för den är suuuuper. Tror jag. :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisen- ska du titta?

Blygisens betraktelser sa...

Ja, tänk om jag skulle ta och göra ett nytt försök ikväll? Varför inte?

Veliga hönan sa...

Mycket sevärd! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisen- vi ses i soffan då! :-)

Veliga hönan- man får bänka sig i soffan.

Peter Madison sa...

Hmm...jag har haft den där filmen hemma nu hur länge som helst och har tänkt å se den varje gång strax innan jag drar igång en annan film. Konstigt.
Jag ska se den...jag tror den är bra!

Imorgon. Nu ska jag ut på pub!

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- skål då! (jag hade visst inte gått än)

Missy sa...

Den är riktigt bra. Men jag som har en tendens till tvångstankar klättrar lite på väggarna av den... Ehum...

Miss Upsey Daisy sa...

Missy- klättrar på väggar?

Blygisens betraktelser sa...

VAd hände? Jo, jag slumrade till i sofafn, och vaknade av att The Aviator var på ettan! Incredible.

Såg och såg, försökte hålla mig vaken. Men somnade.

Jag får vika en förmiddag till att se den, helt enkelt.