fredag 4 januari 2008

Dagens av allt.

Känner mig lite utmanad av Maria.


Dagens humör- fundersam & problemlösningstänk
Dagens mående- rätt pigg .. lite tränigsvärk
Dagens borde- Slutföra allt gällande en viss kund
Dagens frisyr- hästsvans
Dagens klädsel- replaystövlar, grå strumpyxor Åhlens, jeanskjol Benetton, vit tröja beställd från Wardrobe, beige cardigan Thelin
Dagens planer- handla snacks tills middgen imorgon, springa inom nån rea, träffa tjejkompisar för tapas.
Dagens materiella vill ha- Luella plånboken som jag beställt.
Dagens längtan- få klart sovrummet NU
Dagens fundering- fondtapet för sovrummet
Dagens beroende- sugen på getost!
Dagens tråkigaste- rensa mailkorgen
Dagens tidning- bläddrat i GP
Dagens låt- "A piece of me "

4 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

Finns det bild på Luella plånboken? :)

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- finns på missarbloggen.

stella sweden sa...

Så fin bloggen blivit! Vill ändra min översta, du vet, enlitenjävlablogg-logga, men har glömt hur jag gjorde!

Fast...den är ganska fin...och min signatur...men ändå?
;)

Miss Upsey Daisy sa...

Tack! Lite hjälp av Miss KYD :-)

Din logga är jättefin ju!