fredag 25 januari 2008

Sju Sanningar om Miss UD.


Jag har blivit utmanad från flera håll och kanter.



Det är dags.



1. Jag kan köra häst och vagn.
2. Jag har en tatuering i svanken som jag glömmer bort ibland för att jag så sällan ser den.
3. Jag har liftat runt tre veckor på Nya Zeeland. I särklass min bästa semester någonsin.
4. När jag var sex år övervägde jag att byta ut min mamma till förmån för en hamster ( allergi)
5. Det bästa jag vet är att få andra människor att skratta. Onykter är jag en tvättäkta clown.
6. Jag har det sämsta lokalsinne som skådats.Tyvärr.
7. När jag var liten var jag ganska lik Tjorven i Saltkråkan.






Utmanar alla som vill!

7 kommentarer:

Annie - PD sa...

Hahaha :D Rolig lista, kan mycket väl tänka mig att det är skoj att partaja med dig!!

Hur har det gått med din nya plånbok?? Några nyheter?

Fredagskram från
trötto

Peter Madison sa...

Åhh...bloggträff bloggträff!! :)

Blygisens betraktelser sa...

Å då vill jag tala om att du fått mig att skratta hjärtligt rakt ut, högt och ljudligt, när jag läst här (och dina kommentarer hos andra)!

Ja, plånboken! Tänkte också fråga om den tidigare idag, men kom av mig.

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Inte alltid. Två öl och bakfull :D

Skriver på FB om plånbok.

Suckar..

Peter- tiddelipom!

Blygisen- Jag har krävt pengarna tillbaka för jag har fortfarande inte fått plånboken och jag orkar inte tjata mer...

Tack för snälla ord!

Tess sa...

Dåligt lokalsinne?!?


Nu blev jag nervös...

karro sa...

rolig utmaning, jag blev lite sugen, men jag kan inte komma på en så massa roliga saker om mig själv! ska fundera lite!

Miss Upsey Daisy sa...

Tess- jag har dåligt lokalsinne fast ganska okej om jag TÄNKER att jag måste veta hur jag går... men inte per automatik.

Karro- det är rolig! Imorgon bär det av för dig!