onsdag 16 januari 2008

Utmanad.

Utmaningen dök upp igår

Lista 5 bloggare som du gärna skulle träffa IRL och varför. Nämn inte nån som du redan träffat.

Det var inte lätt. Men jag gör ett försök.

1. Annie- driven tjej som gett mig diverse tips. Hoppas vi hinner ses under våren när jag dyker upp i huvudstaden.
2. LindaK- superb blogg såklart men även andra gemensamma nämnare IRL.
3. Helena- superb fotograf och ett levande exempel på många järn i elden. Gemensamma kompisar har det visat sig.
4. Mary Lady Luck- Underfundig bloggerska. Mary är klok och har en mix av djup och yta.
5. Peter- Människan är en hel klokbok. Ändå har han kommentarer om stövlar och diverse trams!

Utmanar ovanståene fem men även alla andra som har fem minuter över.

12 kommentarer:

Peter Madison sa...

Åhå...vilket smicker denna onsdagsmorgon...ehum...förmiddag! :) Gäääsp...
Guuud va trutt jag e då. Måste vara våren som är på ingång...säg att det är så!

Miss Upsey Daisy sa...

En hel klokbok! De du!

Peter Madison sa...

tss....nu börjar jag snart rodna! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Känns det jobbigt kan jag alltid säga något elakt också.

;D

Unknown sa...

En smekning för mitt ego little missy där. Tack!! Jga träffar dig också...gärna.
De flesta betraktar mig som om jag har många järn i elden och själv känns det som om jag inte gör NÅGONTING riktigt med mitt liv...underligt.

Miss Upsey Daisy sa...

Helena- klart jag klappar ego när tillfälle ges. Man ska inte vara sparsam med snälla saker!

Peter Madison sa...

Neeeeeeje....inget elakt, bara snälla saker!! Jag smälter när jag blir smörad på....haha...

Miss Upsey Daisy sa...

Tiddelipom!

Jag ska vara fortsatt snäll.

Anonym sa...

Å, måste kolla upp lite nya bloggar märker jag ;-)

Blygisens betraktelser sa...

Håller med, även om jag inte läst så mkt på Peter och Helenas bloggar.

Ta åt er, bloggare!

Det finns så många trevliga människor bakom alla dessa bloggar, och så många bloggar att jag orkar bara inte läsa regelbundet på så många fler än det jag gör.

:-)

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisen- Dig hade jag ju också gärna träffat men du har ju valt att var en blygis ;-)

Linda K sa...

ja en date får det helt klart bli! :)