fredag 25 januari 2008

Gårdagen.

Överraskningen var väldigt kulturell och väldigt trevlig.

8 kommentarer:

Linda sa...

Å vad härligt!
Det är ju så underbart med överraskningar!
Om de är positiva alltså..

Miss Upsey Daisy sa...

Lirre- jag gillar att göra lite andra saker så där mitt i veckan... Dålig på det!

Blygisens betraktelser sa...

Men Miss UD. Vad gjorde ni då? jag blir så himla nyfiken! Var ni på Opera? Teater?

Men visst är det skönt att komma iväg på ngt sånt mitt i veckan, tycker jag med.

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisen- kolla länken ju! Men det var Göteborgs Symfoniorkester som spelade musik till en stumfilm..

Blygisens betraktelser sa...

Nu såg jag! Väldigt vad bråttom jag har med mina frågor i dagdå!
Det lät riktigt trevligt det där!

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisen- det var kul att göra något annat än vanliga "gå och fika"stuket...

Missy sa...

Jag hoppades att det var det du skulle på, är jag bra på att gissa eller vad???

Miss Upsey Daisy sa...

Missy- så in i helvete jävla bra!!