onsdag 17 oktober 2007

Miss UD goes Kajsa Varg.

- Nej tack sade Miss UD när hon fick förfrågan om när hon skulle kamma sig och bli så där vuxen som alla andra i hennes omgivning. Jag står över en stund till faktiskt. Och just för att understryka att så var fallet provade hon i måndags kväll om tvål skulle kunna vara ersättning för tandkräm. Ett av samboskapets baksidor är nämligen att nu när man är två kan man minsan inte bara dra med tandkrämen när man ska på tjänsteresa. Glömmer man sedemera att stödköpa när man väl är i Stockholm och hotellet inte har överlevnadkit får man helt enkelt sluta vara så fyrkantig.

6 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

hahaha! Sicket hotell! när miss UD är där o allt..tss tss. Sthlm hade ju kunnat visa upp sig från en bättre sida, det tycker jag allt. Och Annie PD var förstås ute på landet också? Inte till stor hjälp där inte, PD som hon är. Jösses ja.

Ja en annan har ju smort tänderna med Idomin i sin ungdom. Häääääärligt :-)

stella sweden sa...

Jo, vem fan orkar kamma sig VARJE dag? Inte jag int. Och du kan väl bära muffinsmössan för då behövs inget kammande och du var verkligen FIN i den!
;)

Pssst...maken håller med!

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisen- hotellet hade slut ... och jag orkade inte gå ut och leta just då... Nästa gång stjäl jag med hushållets enda tandkräm!

Stella- Muffinsmössan! Nytt namn. Tackar så mycket :-)

Blygisens betraktelser sa...

Alltså, när jag föreslog att du skulle sy en muff av din mössa, om du inte fortsättningsvis skall ha den som mössa, så menade jag givetvis en såndär handmuff. De heter väl så? en sån som är snygg o stilig, men totalt värdelös om man cyklar.

Miss Upsey Daisy sa...

Förstod kära du :-)

Evalinn sa...

Låter inte så gott...jag brukar annars försöka borsta utan nåt alls, det är ju ändå själva borstningen som är viktigast. Men det är skitäckligt!