torsdag 15 oktober 2009

Torsdagens ensamma tanke.

Jag tror faktiskt att det blir mössa idag.

7 kommentarer:

Annie - PD sa...

Rätt! Här är det nollgradigt, brrrrrrrr...

Tess sa...

Här har det varit "mössa på" i ett par veckor nu. Jag gillar att ha mössa på mig. Det blåser inte så kallt i öronen då. Och så kan jag skylla mitt bristande intresse av att piffa och puffa håret på att mössan i alla fall förstör frisyren!

Spader Madame sa...

Mössa är hur bra som helst! Vem har beställt den här kylan?

Speja sa...

Torsdagens trista svar. Inte har jag någon mössa inte.

LabHäxan sa...

Jag har haft mössa ett tag .. men så bor jag ju i Norrland också. =)

Jenny sa...

Jag körde mössa igår. Men i dag cyklade jag och det får helt enkelt inte plats en mössa under hjälmen = kalla öron.

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Mössa på. Rattmuff på.

Tess- Smart. Good thinking.

Spader- Titta inte på mig!

Speja- Ingen mössa? Var är det jag hör!

LH- Mössa på och rattmuff på.

Jenny- Klurigt värre.