lördag 17 oktober 2009

Shabby Chic.



Om ni hade haft nöjet att infinna er i min källare här på morgonkvisten hade ni fått se mig dels i pyjamas, dels i rufsigt hår men även med läppstift eftersom jag mellan tvättarna fick den strålande idén att testa de läppstift och läppglans jag inhandlade igår. I ett försök att hjälpa er på traven i med visualiserandet bjuder jag på en bild av sångaren i The Cure som närmast är att se som min look-alike. Minus sminket runt ögonen. Det tvättades bort igår kväll. Så då vet ni vad mina tre grannar såg för 45 minuter sedan och varför de kan bli sängvätare på äldre dar.

8 kommentarer:

Hon som gick sa...

Hahaha det var dagens roligaste!

No-one sa...

Ha ha, dina grannar måste verkligen undrat.... ;D

Turtlan sa...

Om det börjar flytta en och annan i din port snart så vet vi varför....

De fixar inte spöklivet i källaren!

C. Meow sa...

Ha, ha ... läppstiftet måste ha varit pricken över ... Antagligen det som tog knäcken på dem :D

Padmé Amidala sa...

Jag bannar mig själv för att jag inte var i din källare ... ;)

Miss Upsey Daisy sa...

HSG- ;-)

Alexia- Tur att de var tre i grupp!

Turtlan- Trollet i källaren. :)

Camilla- så snabbt de kunde springa ;-)

PA- Lucky bastard!

Sincerely Johanna sa...

Haha så ser jag ut varje dag och mina grannar är vana nu.

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- Mina vänjer sig ;-)