lördag 10 oktober 2009

Kalas.

Kalasandet bara fortsätter och fortsätter. I eftermiddag ska jag på ett disco-kalas för mini-människor. Enligt uppgift kommer det att vara närmare tio till antalet och komma med sina förmyndare. Jag har lärt mig att även små människor kan höras minst lika väl som stora. Efter disco-kalaset är det dags att åka hem för att förbereda för ett litet vuxen-kalas. Vuxenkalas ser oftast lite annorlunda ut. Men inte nödvändigtvis så heller. Ibland har jag lärt mig att det inte skiljer så mycket som man skulle kunna tro.

7 kommentarer:

Jenny sa...

Hurra för kalas! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny- Bästa grejen!

Katarina sa...

Hoppas det här och Stockholmsrapporten betyder att du inte är ledsen längre.

Men känns det inte lite som om Thomas Brolin är din egen stalker - tycks som att han alltid dyker upp i din närhet när du är här. ;-)

Annie - PD sa...

Hur var kalasen - feed me med snaskiga detaljer :D
Kram från hemmafängelset ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Han jobbar tydligen där i krokarna så kollegorna ser honom "jämt". Men det är bara kusinen från landet ( läs jag) som tycker det är lite kul med kändisar..

Hm. Jag är väl inte gladare än gladast men försöker ...

Annie- Kalasens detaljer? Jodu ;-)

LabHäxan sa...

Mmm disco-kalas låter jättekul, jag vill också veta mer? =) .. På tal om kändisar. Jag satt framför L. Berghagen i kyrkan igår, nu snackar vi kändisar!! He he

Miss Upsey Daisy sa...

Labhäxan- Inte illa alls! Ett poäng till dig.