fredag 30 oktober 2009

Sedan gick vi till ett fik.


12 kommentarer:

Jess sa...

Skönt med valfrihet! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Jess- Japp!

Jenny sa...

Åh, hoppas du har en finfin helg däruppe!

No-one sa...

Oh My God. Vad gott det ser ut. Nu får jag hålla i mig här.

J sa...

Yummy!

Katarina sa...

Jag är tillräckligt gammal för att spontant vilja säga "negerboll".

Ja, ja, jag vet. Jag ska ställa mig i skamvrån.

Då kan jag passa på att dunka huvudet lite i väggen igen.

PS
Såna där bollar - är det godis eller fikabröd?

mr epo sa...

1= fikabröd
>1= godis?

Speja sa...

Ett fika helt i min smak! Himmel vad en del fika-leverantörer är kreativa...förresten.

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny- Jadå. Lugnt och skönt!

Alexia- Inte illa va!

Hanton- Yummy for my tummy!

Katarina- Def fikabröd så ingår inte i godis alls...!¨

Mr Epo= Smart!

Speja- Min favvo :)

Tankevågor sa...

Åh, vill ha! Vill ha! :-) Sånt fika är godisfika.

Miss Upsey Daisy sa...

Londongirl- Får man ta flera då?

Emma sa...

En kalla-det-vad-du-vill tack!