söndag 25 oktober 2009

Rosa Kalas.








16 kommentarer:

Missy sa...

Vad fint!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Very nice!

No-one sa...

Sköj!

Turtlan sa...

Det hördes partyljud över nejden här :-))

Ser ut som Ni hade det kul och festligt där bland kräftorna.

Hoppas Du kom hem fint söderöver!

karro sa...

ser ut som att ni hade det toppen!

Fröken Svensson sa...

Nice :) Älskar rosa jag med.

Miss Upsey Daisy sa...

Missy- Mmmm. Fint!

Miss E- Absofuckinglutley

Alexia- :)

Turtlan- Det gjorde det! Kan tänka mig det!

Karro- Fint var det minsan.

Fröken S- Rosa kalas är de bästa.

Laila och Johan sa...

Vilka härliga, glada bilder!

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Tack! :D

Fru Choklad sa...

Åååå vad ni ser ut att haft mysigt. Underbart. Nu vill jag ha tjejparty med mina bästisar! Blir så inspirerad av bilderna.

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Det var fint. Tjejgänget som läste då i Karlstad tillsammans :)

Jess sa...

Ser ut som en mycket trevlig fest!

Tess sa...

Jag tror ni blev lite suddiga minsann!!!

;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Jess- Och det var det med :)

Tess- Vill man inte visa sitt ansikte är det fiffigt att sudda till sig lite ;-)

J sa...

Vilka glada bilder! Man ser att ni har roligt även om man inte ser er;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Hanton- Man vill ju vara lite hemlig :)