fredag 23 oktober 2009

Helgens Agenda.

Innehåller till största delen festligheter och en liten roadtrip.

Fredag- Skuttar jag och Fallskärmsjägaren iväg och representerar lite. Han säger inte sent. Jag säger inte sent. Man skulle kunna tro att det är ren och skär hittepå om man inte visste om att a) jag är bakis b) han är bakis.
Lördag & Söndag- Skuttar jag upp och åker till Karlstad för kräftskiva med mousserande och tema rosa. Jag gillar hela idén skarpt men märkligt vore ju annars för det är min idé. I paketet ingår även besiktning av ny bebbe och nytt hus.

Och igår var det vin. Så här mycket dekadens på en och samma vecka? Kanske är för att jag bara är 34 år och tio månader. En 35 åring skulle ju aldrig drömma om någon sådant här. Galet.

14 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Verkligen helt gaaaalet!!

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Mmmm. ;-)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Man får passa på medan man är ungdom :p

Trevlig helg!

Miss Upsey Daisy sa...

Miss E-Dito! :)

Jess sa...

Nej inte en snart 40- åring heller! ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Jess- Gränsen går vid 35 verkar det som..

Jenny sa...

Låter fint hörru, trevlig helg på dig!

tingeling sa...

då har jag exakt en vecka på mig för galenskaper. eller så kan vi säga att det redan är kört. ha en galen helg:D

Enannan sa...

Värsta partybönan - det märks att du ännu är en ungdom :)

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny- Dito. Kommer att bli en fin helg!

Tingeling- Bara att kämpa på!

Enannan- Jomenvisstserru ;-)

Helena sa...

Jippi - kul helg! :)
Jag hade tema rosa på min 30-årsfest i september och det var kul att se vad folk hade hittat på...allt från rosa strumpor till hela outfits - like it!

Miss Upsey Daisy sa...

Helena- Jippi! Och här ska fotas :)

Sincerely Johanna sa...

Passa på medan du fortfarande kan med andra ord.

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- Absolut ;-)