onsdag 14 oktober 2009

Saker tänkta idag- Spridda skurar.

- Kan man utvinna Grön El ur två statiska sprakande katter? Hur gör man på bästa sätt?
- När är rätt tidpunkt att sluta sova med öppet fönster? Är det när ovan nämnda katter är är täckta med rimfrost eller är det när vattnet i glaset fryser till is?
- Hur kan det fortfarande finnas män på kontoret som tror att kaffekoppar kan uppsöka diskmaskinen på egen hand utan mänsklig inblanding?
- Var jag en idiot som bokade tidig bodypumpträning imorgonbitti?
- Hur tar vi oss till Karlstad om två helger? Tåg eller bil?
- Vilken film ska jag se på lördag?
- Tänk om jag en vacker dag måste välja mellan fisksoppa och bada badkar?
- När fryser helvetet till is? ( och kan man då använda katterna till Grön El?)
-Blir Fan religös när han blir gammal?

6 kommentarer:

Lottage sa...

Man slutar aldrig sova med öppet fönster, katten ligger i varma sängen o sover gott. Du vaknar utvilad och går på bodypump!

Den tjocke konsulten sa...

> När är rätt tidpunkt att sluta
> sova med öppet fönster?

-0,4 här så typ nu skulle jag säga

Fröken Svensson sa...

Haha vilka roliga tankar du har. Tänk om man skulle ta och skriva ner dem en dag jag med =)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Mycket intressanta tankar :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Lotta- Kloka ord. Problem solved :D

DTK- Fast jag gillar frisk luft..

Frk S- Med en nypa salt ;-)

Miss E- Hela jag är intressant. ;)

No-one sa...

Ha ha, dina tankar och funderingar verkar minst sagt vara lika sammanhängande (....) och fragmenterade (!) som mina :)