lördag 3 oktober 2009

Efter regn kommer inte solsken. Det kommer mer regn ändå. Från korsen & tvärsen.


Ser ni den där svarta människan i mitten? Det är jag den beiga är Missy btw. Just nu regnar det typ lika mycket som det gjorde då när vi vandrade runt Kebne-området. Jag måste ta mig till en affär under dagen och jag får samma känsla. Klädseln är lika och det är långt & blött. Tänk hur livet kan vara ibland? Gå ut när det regnar. Det var det dummaste. När helvetet fryser till is säger jag då.

6 kommentarer:

Jo sa...

Håller med. Jag har ingen affär att gå till, så jag stannar i soffan. Här är det nämligen värsta rusket!

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Redan varit inne i stan och tränat ... men går strax iväg..

Turtlan sa...

Innedag här också efter en tur till båten på fm.

Skrotar & fixar just nu.

Lite senare ska jag snabbt hoppa in i bilen och åka till kompis B. Bilen står utanför huset här så det blir ett snabbt hopp in i den ;-))

"InneTurtlan"

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Prickade faktiskt uppehållsväder.. *ta i trä*

Missy sa...

Ser du min vänsterarm på bilden? What's up där liksom? Är den av på mitten?


/Förvirrad

Miss Upsey Daisy sa...

Svar til förvirrad. Nej du har ingen vänsterarm alls men det trodde jag du visste om....? :D