söndag 18 oktober 2009

Har man sett så har man sett.

Men har man inte sett så måste man se.

12 kommentarer:

Turtlan sa...

Å den ska jag ta länken till och skicka till min jobbarkompis G som är hemma nyopererad!

Få har kommenterat den serien bättre än henne bland mina vänner!

Turtlan

Jess sa...

Den är helt underbar! Skrattade gott!!

Helena sa...

Redan en klassiker...love it!

Linda K sa...

HA HA HA!!!! ljuvligt :D

karro sa...

helt underbart kul!

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Jag har sett den massor av gånger och skrattar gott..

Jess- Hillarious!

Helena- Word.

LindaK- Absofuckinlutley

Karro- :D

Sincerely Johanna sa...

Jag skratta så jag grät. Hon är sååååå lik dem.

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- Helt underbart!

Jenny sa...

Speciellt Maria-imitationen var ju helt suverän - mycket bättre än verkligheten!

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny- Maria är helt suverän. Wc-plats... :D

anna sa...

ahhh vad roligt! på pricken!

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Visst! Jag kan titta hur många gånger som helst :D