lördag 31 oktober 2009

Summering av mina inköp.

Jag var ju lite i shoppingtagen häromdagen och tänkte summera ihop vad jag fick för mina 200 kr. Bebisköpet gick ju i stöpet men se så mycket fint istället!

*2 st förkylningar- inte svinis men ena var från Hälsingland och den andra hade lite ögoninflammation på köpet.
* 2 st skolklasser- från samma skola men nog inte samma klass. Tror jag.
* 2 st kollegor- den ena en full chef och den andra högljudd kollega. Både för under 200 kr.
* 1st land- Norge
* 1 st häst & 1 st stallkatt.
* Alliansen & 1 st Mona Sahlin- två olika säljare här.
* 1 ex- han verkar vara gratis dessutom.
* Tjuriga grannar x ?.
* 1 st svärmor- det har jag ju ingen av naturliga orsaker. Hoppsan, tar jag henne FÅR jag 200 kr.
* Odör från en nagelsalong- Osäkert om naglar ingår eller ej?

Nu upptas mina tankar mest av förvaringsfrågan gällande ovanstående. Vissa av dessa inköp kanske måste förvaras separat?

8 kommentarer:

Spader Madame sa...

Du äger ju på shopping. Kan man få gå en kurs?

Ha en toppenlördag nu!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Klart du kan! Dito med lördag. Nu ska jag springa förbi ditt hus :)

Turtlan sa...

Hyra några baracker ha dem i?
Kanske får plats på gården hemma i Gbg?

Fast de lär ju kosta mer än 200 k r i hyra förstås.

Jogga lugnt :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Klurigt är det men jag får nog hyra något misstänker jag!
Kollegorna stoppar jag in på mitt kontor iallafall.

tingeling sa...

du kan ju ha det mesta i norge.

Miss Upsey Daisy sa...

Tingeling- Såklart! Har jag ett helt land så.

Vad gör jag med alla norrmän då?

tingeling sa...

åh norrmänen kan man bara skicka ut på fjälltur, de travar på med rosiga kinder tills de trillar över världens ände. problem solved.:D

Miss Upsey Daisy sa...

Tingeling- Du är den smartaste jag känner tror jag!