söndag 25 oktober 2009

Sedan var det brunch.





15 kommentarer:

Turtlan sa...

Men så smaksigt! Börja dagen med pizza och annat gott :-))

Härlig helg märker jag!

Miss Upsey Daisy sa...

Turlan- Härlig helg rakt igenom!

Fru Choklad sa...

Guuuud vad gott det ser ut. Fasen jag HAR ätit middag, men nu blev jag allt lite sugen!

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Det var ännu mer gott! En riktig fest minsan :)

LabHäxan sa...

Mysigt!! MMmm.. Får jag fråga något som inte har med detta att göra? Är du ett decemberbarn liksom jag? Jag fyller trettiofem en vecka innan julafton.

Miss Upsey Daisy sa...

LH- Yes. Jag fyller åtta dagar innan julafton :)

LabHäxan sa...

Ohh!! Nästan exakt lika gamla (du är alltså en dag äldre än mig).. eller jag menar unga naturligtvis. =)

Spader Madame sa...

Så tjusiga bilder ju! Hoppas att det var så perfekt som det ser ut!

Miss Upsey Daisy sa...

LH- En hel dag :)

Spader- Så fint som det ser ut...!

Speja sa...

Måste säga att det hela ser mycket aptitligt ut!

Miss Upsey Daisy sa...

Speja- Och ögat luras inte. Det var gott!

Jess sa...

hemmagjord pizza! Slår köpepizza! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Jess- Visst gör det!

Anne sa...

åååh vad det ser gott ut!

Miss Upsey Daisy sa...

Anne- det var det! :)