söndag 19 oktober 2008

Ni sade att jag kunde tjata. Så då gör jag det.

11 dagar kvar.

13 kommentarer:

Turtlan sa...

10, 9, 8.....

Den som väntar på något gott....

Vilka ögon!!!

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Nu vill jag att hon kommer hem. Ska bara fundera ut vilket namn hon ska ha i bloggen. Ella är stamtavlenamnet men hon har redan ett "hemma" namn.. så blir det bloggnamn med.

Sincerely Johanna sa...

Det kommer gå i en rasande fart och sen är hon hos er.

Anonym sa...

Ååååå, gudarna så söt. Jag har bestämt mig; jag måste ha kissar och minst en boll!

Tesa sa...

Söt liten tjej är det!

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- När hon väl är hemma kommer hon vara i rasande fart...

Maria- Spännade!

Tesa- Hon är fin. Det är hon.

Laila och Johan sa...

vi ska hjälpa dig att räkna ner! Hon är bedårande den lilla darlingen!

..och du.. det är måndag nu!!

karro sa...

o nu är det bara tio dagar kvar!

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Vet! Måste kolla med projektledaren ;:D

Karro- Hurra för det!

Spader Madame sa...

Totalt underbar. Esset är allergisk mot katter så det blev ett kattförbud -uttryckligen! När ska du komma hem?

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Kommer först till jul tror jag... finns ingen tid innan. Är du i stockholm eller lilla byn då?

Spader Madame sa...

Kommer att vara i Lilla byn så då hoppas jag att vi kan ses?!? Vill ju gärna att du ska få träffa Esset! Kram!!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Inga problem. Är nog hemma nästan en vecka tror jag. :D