fredag 10 oktober 2008

Bara en till... sedan ska jag sluta tjata...


11 kommentarer:

Anonym sa...

neeej! sluta inte tjata, sötaste ever ju :D

Miss Upsey Daisy sa...

Dee- Men hon är ju inte ens här än.... ;-)

Anonym sa...

desto större anledning att njuta av bilder istället ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Dee- Du är smart!!!

karro sa...

jag lovar, du får lägga upp huuuur många bilder som helst på ella! man kan inte bli trött på att titta på den lilla sötnosen

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Blir det säkert. Jag ska döpa om henne förresten. Ella fint men vill bestämma själv!

Trixtess sa...

Hur söt som helst. Fler bilder tack! Och hon har otroligt vacker teckning i "ansiktet". =)

Miss Upsey Daisy sa...

Eurotrash- Det blri säkert mer bilder och mer historier. Lovar.

Blue sa...

Då måste jag ju kontra med Mini. Som PK katt fick så hon inte skulle vara ledsen.

Mini är jättesöt. Men helt spritt språngande galen när hon inte sover.

Man glömmer fort hur duktiga kattungar är på klättra och riva ;)

Men just NU ligger hon fint uppåner bredvid mig i soffan.

Blue sa...

Det är ju smart att glömma lämna länken...doh...

http://bluegirl70.blogspot.com/2008/09/mini.html

Miss Upsey Daisy sa...

Blue- Ska bli intressant. Det var länge sedan jag var med "kattunge", Gul är ju tre år och var ganska okej.. inget i gardinernerna iallafall... inte heller Vilda.

Ska kolla länk!