lördag 25 oktober 2008

Hallå Hallå Världen.

Nu ska jag berätta om min dag. Ni undrar säkert massor. Jag är ju en otroligt spännande person.Nått nytt varje dag. Liksom. Jag och B gick upp tidigare än vanligt och sedan åkte vi till Mölndal. Mölndal i sig är väl inte så spännande. Om det inte vore för. .... Köksluckor. Jag säger det igen. K.Ö.K.S.L.U.C.K.O.R. Iallafall. Ni som hänger med har säkert snappat upp att det pågår lite renovering. Av just kök. Så hej och hå iväg till Mölndal och ringde på. Fel. Klev in. Och sade till ett säkert jättebra företag. HejHej. Vi vill måla våra köksluckor i standardvitt. Då sade killen med piercing i läppen på. Jadå. Två veckor så fixar vi det hela. Vad heter du och har du en telefon. Typ. Sedan åkte jag till jobbet. Gjorde massor av viktiga saker i två timmar. Sedan hade vi möte. Så då pratade vi om ditten och om datten. Sedan sade jag att det här med Julfesten då. J.U.L.F.E.S.T.E.N. Då sade Fallskärmsjägaren. Är du projektledare Miss UD. Jadå sade jag. What a surprise. Jag har varit projektledare typ de tre senaste gångerna. Lunch med Miss KYD. Tillbaka till jobbet. Jobbade och gjorde viktiga saker. Sedan ägnade jag lite tid åt. G:a chefens ringsignal. Den du inte ha sade jag. Så bytte vi några gånger. Sedan lyssnade jag noga på en annan kollegas röststyrning av mobilen. Jag låtsades bli imponerad så blev han nöjd. Alla glada och det var dags att gå hem. Gick och fikade med B. Greksallad. Fetaost. Alltså F.E.T.A.O.S.T. Sedan gick vi på "Låt den rätte komma in". Jag ger den fyra av fem. Rätt högt med andra ord. Sedan gick vi till Modesy. Drack ett glas vin. Gick vidare till Rubys Bar. Där var alla som sagt de skulle vara på Modesty. Trevlig var det. En två tre öl. Ö.L. Sedan gick vi hem. Här är vi nu. B i säng. Katt ute. Jag vid dator. Ämnar att lämna datorn och sova. Imorgon händer fler spännande saker. Tiddelipom och så. Over and out. ........

11 kommentarer:

Annie - PD sa...

Underbar. Klart du ska vara pl för JULFESTEN. Vem annars :D

Polly sa...

Good lord, you are livin' la vida loca, kvinna!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Oh my lord vad du fick ur dig mycket - snacka om effektiv kvinna!

Turtlan sa...

Din svenskalärare hade slitit sitt hår över det inlägget... *L*

Anonym sa...

Full fart!

Spader Madame sa...

Klart jag undrade! Livet utan helgens agenda är svårt, så det är viktigt att få en rapport mellan varven!

Tesa sa...

Hann du andas? :D

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Exakt ;-)

Polly- Jag är helt galen. Från morgon till kväll.

Miss E- Vinet talar.

Turtlan- Tror du ;-)

Maria- Yepp!

Spader- Hehe ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Nu som då.

No-one sa...

Modesty - ett ställe med så fint namn kan väl inte vara annat än bra? :)

Miss Upsey Daisy sa...

Pixlexia- Ta med kissen och gå vettja! ;-D