tisdag 21 oktober 2008

En hundägares mardröm.

.... springa efter spårvagnen och skrika...

15 kommentarer:

Enannan sa...

Åh, fy farao! Sannerligen en mardröm.

Anonym sa...

Åh, usch vad hemskt!

Miss Upsey Daisy sa...

Enannan- Se sin hund släpa en kilometer...

Miss Upsey Daisy sa...

Pär- Det knyter sig i magen.

Turtlan sa...

Ett ovanligt men behjärtansvärt uppdrag för ambulansteamet!

Hemska tanke se spårvagnen åka iväg.....

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Ja herregud.

Jo sa...

Men, Miss UD! Du får ju inte skriva sånt på bloggen, jag blir ju helt förstörd när jag läser sånt! :( Usch, stackars, stackars henne!

Tesa sa...

Herregud...

det knyter sig verkligen.
Och jag blir så arg på oss människor med alla våra saker, våra uppfinningar, våra påhitt... det bara kommer. Sorry.

Tesa sa...

Jag måste bara undra varför det är viktigt att skriva ut att det är en blandrashund?

Laila och Johan sa...

fy fy fy så hemskt

karro sa...

usch, blev helt gråtfärdig när jag läste det

Annie - PD sa...

nejnejnej. Grymt och hemskt. Stackars voven :(

Tess sa...

Usch, nu fick jag ont i magen...

Anonym sa...

Fy vad hemskt :-(

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Förlåt. Men det är ju nära oss ju.... Där vi brukar ses..

Tesa- Fattar inte heller. Funderade först om de var en stor eller liten hund.... Men blandras eller ej... sak samma... stor och liten med för den delen...

Loppis- :-(

Karro- Vilken panik!

Annie- och ägarinnan... vilken ren och skär panik.

Tess- Jag vet. Jag med.

Maria- Usch! :-(