fredag 31 oktober 2008

Försäkringar.

Man kan tycka vad vill om försäkringar. Minns att jag träffade på en tjej en gång som jobbade inom mediabranschen och när jag själv berättat vad jag jobbade med synade hon mig från topp till tå och kläckte de bevingade orden.

- Men så jävla tråkig ser du inte ut.

Så ni som inte har träffat mig och vill ha en uppfattning om vem jag är så kan jag säga att jag jobbar med försäkringar men inte ser så jävla tråkig ut ändå. Iallafall så tänkte jag säga att en av många fördelar med att jobba med försäkringar kan vara att vi är lediga idag. Hygglo. Det ska firas med att städa toaletten. Jag vet hur man tar ut svängarna rejält min lilla livsnjutare där.

5 kommentarer:

karro sa...

härligt med ledig dag! i mitt yrke som löneadministratör brukar de flesta tro att det är en sur gammal tant... fast jag är inte (så värst) gammal o rätt (oftast) glad...

Tesa sa...

Hahaha, var det jag eller? ;)
Nä du ser inte tråkig ut.
Å andra sidan trodde jag försäkringar var kul med tanke på vad det kostar att pröjsa måste ni ju kunna roa er kungligt? ;)

C. Meow sa...

När hunden inom en månad bet sönder pappas glasögon, mina glasögon och min bettskena ... ja, då var försäkringar inte alls tråkiga :D

Fru Choklad sa...

Ibland är det ju rent märkligt hur man kan dela en dagh med någon man inte känner. Gissa varför jag är ledig idag och tror du inte att jag städat just toaletten idag! :O

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Fördomar !

Tesa- Näe! Det var en full person på krogen för fyra år sedan eller så. Försäkringar kostar men så gör skador ;-)

Camilla- Det behövs!

Choklad- Hej Syster!