tisdag 14 oktober 2008

Houston, we have a problem.

Jag brukar hamstra Stockholmskartor när jag är i Stockholm. Inget illa menat alls utan jag har lokalsinne som en full guldfisk. En guldfisk som både är full och går på droger. Hotellet jag alltid bor på har massor av kartor. Om de har fyllt på sedan senast. Jag måste bara hitta dit. Först. Sedan kan jag hitta till årsmötet och sedemera till minglet. Det ena torde ge det andra.

UPDATE: Hurra för att hamstra kartor och sedan hitta dem igen! Kommer hitta till hotellet. Jag är genealisk.

14 kommentarer:

C. Meow sa...

Du kan kanske sätta en adresslapp runt halsen "Lämnas in på ..."
Så du inte försvinner, vore ju himla trist :D

Jo sa...

Hello Sister! Hoppas att du och jag inte reser någonstans på egen hand.. Förutom till Lysekil då... ;) Jag har lådvis med kartor här hemma. Över Rom, Pisa, Napoli, Frankrike, Tyskland osv. Tyvärr ingen över sthlm som jag kan kila över med.. :)
Good luck!

Spader Madame sa...

GPS för gående? Spader är verkligen inte ett dugg avundsjuk på Miss UD...nej då! Gör staden så där litet lagom osäker nu...

Annie - PD sa...

hehe, säg till om du behöver guide från centralen :D

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Och GPS på mig med så.

Jo- Hittat. Är så lycklig!!

Spader- Lite osäker så där...

Annie- Nu har jag hittat karta så till Mornington hittar jag!

Turtlan sa...

Det finns mobiler med GPS i.

Något få i julklapp kanske...?

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- En poäng .. onekligen en poäng...

Tesa sa...

Apropå det där med att ta sig vilse som jag skrev om istället.
Kartor däremot tycker jag är ok. Mycket mer ok än en digital manick som berättar för mig hur jag borde göra.

Anonym sa...

hitta punkt se! :)

Laila och Johan sa...

Ha det toppen!!

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Med en karta i handen går det jättebra.... men binda ihop kordinater utan...

Polly- smart!

Loppis- Tack!

emster sa...

Välkommen hit! Hoppas att vädret håller i sig!

Anne sa...

he, bo i innerstan, borde hjälpa?

Miss Upsey Daisy sa...

Emster- Ni hade rätt mycket väder igår...

Anne- Kompisar bor ej i innerstan, kontor & hotell ligget i innerstan.