söndag 26 oktober 2008

Kattunge.

Inget tjat om den som kommer på torsdag utan något helt annat.

På väg hem från friskis mötte jag en liten kattunge. På tok för liten för att vara ute själv och helt fel ställe att vara. Försökte kalla på den men den var misstänksam. Så jag sprang hem och hämtade vad huset hade hemma (tonfisk). Men då var kissen spårlöst borta. Lämnade kvar tonfisken och får leta imorgon igen. Eller om jag går dit igen lite senare ikväll.

Men vad är det för jävla spån som dumpar kattungar?

9 kommentarer:

Trixtess sa...

Förmodligen en mycket ond människa som förtjänar kölhalning. Mycket omtänksamt av dig att lämna tonfisken. Härmed tilldelas du veckans-goda-gärning-pris! Hoppas kattungen hittar maten.

Turtlan sa...

Han kan ju ha smittit ut eller råkat komma utomhus också....?

Om inte så är det ett pucko som gör så! Yes!

Miss Upsey Daisy sa...

Eurotrashgirl- Letat en gång till och kisse är borta. Den är nog gissningsvis 14 veckor eller lite mer.

Turtlan- Smitit hoppas jag. Är det någon som släppt ut honom vill jag inte lämna tillbaka honom dit.

Laila och Johan sa...

Jag begriper inte hur människor tänker. Fattar inte. Tur att det finns fina människor som du som bryr sig! Kram

No-one sa...

Oh. Hjärtsnörp.

Annie - PD sa...

:( Så trist. Grymma idioter. Hoppas att du hittar den. Jag kan ta hand den om du har fullt hus!

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Fast nu kan jag inte hitta den....

Pixlexia- Visst är det så!

Annie PD- Ärligt? Menar du det?

stella sweden sa...

Bassning å det grövsta, fängelse i minst tio år! Har vart med om att en liiiten kisse sprang ikring här o jamade så jag tog in henne i badrummet o kollade adresslappen....
Du må tro att ägarna blev glada, men de fick lova att INTE släppa ut henne förnns hon hade vuxit till sig lite, annars skulle jag behålla henne!

Liiider med dig o dina tankar om den lilla kissen! Stackars liten, hoppas den hittat hem!
Eller kanske hittat hem till dig?

Miss Upsey Daisy sa...

Stella- Inte sett till missen mer.. letat dock. Hon kan inte flytta in till mig. Nya kissen kommer på torsdag men jag skulle låta henne bo hos mig tills det ordnade sig.