söndag 26 oktober 2008

Mamma, visst finns det en stringhylla i förrådet?

Absofuckinglutly

8 kommentarer:

Polly sa...

jag är på väg för att hämta en i detta nu. :)

Jo sa...

Det är oftast där di gamle har dem. "Men vill ni ha den inomhus?!", frågade min kollega när jag sa att det var synd och skam att ha målarburkar på en Stringhylla i garaget. Han skakade förundrat på huvudet och plockade ner den till mig :)

Sincerely Johanna sa...

Åh de är ju kultförklarade. Och så snygga.

Trixtess sa...

Ååååh ge mig ;) Jag har bara en stackars enda ynka en. Och de nytillverkade kostar ju skjortan. Dags att ta upp jakten på dem igen tror jag bestämt. Drömmen om en hel vägg med dem består ju. Och alla mina filmer måste ju ha någonstans att bo nu när den gamla hyllan ska kaseras.

Anonym sa...

Hahahahaha... bara att knycka ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Polly- Syster!

Jo- Det vill vi ju. Ha dem inomhus!

Johanna- De är supersnygga. Ska kolla läget på dem när jag kommer hem.

Eurotrash- Jag har ingen än så länge.. måste kolla lite status på dem när jag kommer hem... De kan vara lite.... skamfilade är jag rädd.

Maria- Ger ny ikeahylla tillbaka :D

Annie - PD sa...

Olala. bara att ta ner och hänga upp. de gamla är så fina, så fina :)

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- TipTop är det!