fredag 10 oktober 2008

Musik dårå- eller jag känner för att dissa.

Fyra låtar som aldrig borde spelas i en radio nära mig.

* I Kissed a Girl - Kate Perry ... för att den är tjatig. Hon har kysst den där tjejen för mycket och för ofta. Det räcker nu. Gå och gör nått annat nu Kate.

* All SummerLong- Kid Rock.... för att det är en übertrallig har vi inte hört den förut låt. Dessutom borde du klippa dig lite Kid Rock. Hejdåjättelänge.

*So What- Pink.. jag gillar dig Pink. Du är rätt cool. Men låten är dålig. Det kan inte hjälpas.

*I am Yours- Jason Mraz... Klämkäck och trallvänlig i den milda grad så att jag vill hoppa i kanalen. Lyckligtvis börjar den ebba ut ur etern. Gud hör bön.

14 kommentarer:

karro sa...

håller med dig... + ace of base

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Helt klart. Good point.

Polly sa...

Kunde inte sagt det bättre själv.

Sincerely Johanna sa...

Håller med, det är det som är tråkigt med radio, tjatandet.

Anonym sa...

Ååååå, går jag pluspoäng om jag säger att jag aldrig ens hört dem (tror jag... känner inte till dem iaf)

Spader Madame sa...

1. Gillar,2. Vet inte, 3. Vet inte, 4. Har också tröttnat...Så himla off jag måste vara här i lilla byn. Lyssnar på Roxette från -86 lixom, ABBA och så.

Jo sa...

Allätaren erkänner: Jag gillar faktiskt allihopa. Jag ska nog skäms. Eller tralla vidare i min glada bubbla :D

(Lyssnar ju bara på P4 om jag lyssnar på radion. Där spelar de ju inte alltid så uppdaterad musik, så de har nog inte hunnit till de låtarna ännu..)

Peter Madison sa...

Håller med till fullo! Dom där låtarna spelas på P3 varje morgon när jag kommit till jobbet. Varje morgon!!Vad gör den musikansvarige på Sveriges Radio egentligen, sover?

Bah.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

He he, mina fyra favvolåtar som spelas dygnet runt hos mig...

Miss Upsey Daisy sa...

Polly- word!

Johanna- Vissa låtar är bara för mycket..

Maria- En hel hög pluspoäng :D

Spader- Ibland är de bra att vara off!

Jo- Tralla vidare tycker jag.

Peter- Jag är rätt trött på dessa låtar... tjatar hål i huvudet på mig

Miss E- Smaken är som baken ;-)

Tesa sa...

Couldn't agree more! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- visst är det så!

Anonym sa...

Vill kanske inte gå så långt som fröken E och påstå att alla fyra är mina favoritlåtar, men när "All summer long" spelas på radio skruvar jag upp..

Miss Upsey Daisy sa...

Jerk- Tur att vi inte jobbar på samma kontor! ;-)