söndag 6 april 2008

Snabba fingrar gör fel.

Tongaparty?

Suck.

TOGAPARTY GOTT FOLK TOGA!

13 kommentarer:

Evalinn sa...

Tonga Bonga, jag kommer! :-D

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- möjligt att jag bjuder ner dig och Annie .... vi ska bara se hur stor lokal vi kan få fatt i :-)

Tesa sa...

Tonga? Toga? Inte himmel och helvete?

karro sa...

tycker himmel o helvete låter kul!

Miss Upsey Daisy sa...

Tess- syftar mer på min felstavning..

Karro- verkar som ett möjligt tema.

Turtlan sa...

Tonga låter ju roligare!
Å mer spännande utan tvekan.

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- men vad gör man på ett tongaparty?

Tesa sa...

Vad gör man på ett himmel eller helvete-party?
Fast det låter kul.

Laila och Johan sa...

Jag vill på party. När får jag komma?

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- är djävul eller ängel?

Loppis- inbjudan kommer om det blir något :-)

Tesa sa...

Åh. Då borde jag kunna kvalificera mig som både och med mina dubbla personligheter just nu. Praktiskt!

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- ängel med djävlussvans och horn?

Tesa sa...

Eller bara himmelskt jävlig! ;)