fredag 4 april 2008

Helgens Agenda.


Solokvist hela helgen. Många planer men ändå inga planer. Tunnaste agendan på länge. Frågan är om det är bra eller dåligt?

Fredag- Guess what! After Work i väldigt vanlig ordning. Jag är en kvinna fylld av överraskningar minsan. Rock'n roll för hela slanten.

Lördag & Söndag- Vi får se. Det får vi. Bio söndag.

UPDATE: Alltså. Jag har hundra planer i stil med städa i källaren, plantera blommor i "trädgården", flytta allt från gamla datorn till nya datorn osv osv. Men hur rockn roll är det?!!!

UPDATE II: Kanske bio också. Yes.

UPDATE III: Fika med Miss E och Missy.

10 kommentarer:

Jo sa...

Det är faktiskt ganska skönt med en tom agenda. Då kan ju vad som helst hända! :)

Laila och Johan sa...

häng med till fjälls!! Det är ju nära och bra menar jag! Hoppas din helg blir helt utmärkt! Kram

C. Meow sa...

Om du halsar whisky under tiden du planterar blommor lovar jag att det blir rock'n'roll :D

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- fast jag har mest grejja på listan...

Loppis- Jättenära och sååå bra.

Camilla- Där satte du huvudet på spiken!

karro sa...

det låter härligt med en tom agenda! själv ska jag sitta vakt åt en massa kids som skriver högskoleprov...

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- fast den är inte så jättetom ändå.... jag har en förmåga att fylla i den efter hand ändå..

Tesa sa...

Med lite hjälp av Grå och Gul så kan det nog bli en himla massa rock n' roll i de där rabatterna! ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Grå och Gul hänger säkert på om jag ska planter saker. Rock'n roll så det förslår!

Spader Madame sa...

Tycker det verkar bra, efter en after kan det mesta hända! Ha en toppenhelg- och nej jag är inte det minsta avundsjuk på ditt storstadsliv...Kramar till dig!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader Madame- Redan hemma och bloggar.. storstadsliv är härligt till och från...