fredag 18 april 2008

Helgens Agenda.

Helgens stora happening är vårfest!


Fredag- Hemma, jag ska göra något som jag aldrig gjort förut. Baka pizza. Det ligger några pizzerior i närheten ifall jag misslyckas katastrofalt. Ligger i farans riktning.


Lördag- En bloggdejt med Tesa. Vi ska kika runt lite i affärer. Sedan är det bara hem med vändande post för att byta om inför aftonens vårfest. Glasögon är teamat till skillnad från höstens fest som hade hattar. Jag har fått låna inte mindre än FEM glasögon av Fallskärmsjägaren så jag ämnar att byta om under kvällen. Vissa kräver batterier och andra är med klädsamma när mörkret faller.


Söndag- Go huntig utemöbler I assume?

8 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Vad trevligt med bloggdejt. Det ska jag också på idag. Ha en härlig helg.

Spader Madame sa...

Låter som en spännande helg, kanske den mest avundsvärda på länge. Är några av glasögonen så där stora?? Bilder önskas senare...

Hoppas att du får det underbart...

Tesa sa...

Åh, glasögon är ju skönt! Kul tema!
Stora halvtonade sjuttitalare hoppas jag du har med dig då?

Jo sa...

Åhå, glasögonfest! :) Om du vill kan du få låna mitt ena par "Bibliotekarie-glasögon" som jag hade i höstas. OBS: Man blir dock lite lätt yr och känner sig berusad om man har dem för länge... Hoppas att det blir skoj!

Fru Choklad sa...

Du kommer säkert att klara pizzabaket med bravur. Det är inte svårt alls.
Hoppas du får riktigt roligt på festen.

karro sa...

bakade pizza igår! det är superenkelt o blev supergott! bara släng på det du gillar! (fast jag busade lite med degen o använde färdigmix som man bara blandar med vatten...)

Missy sa...

Gå till Drömma och Prickig katt! Har du varit inne där efter att de flyttade? Det är finfint :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- Det ska bli bra. :D

Spader Madame- Jag väntar på att kunna lägga upp en bild om en kort strax.

Tesa-De här är lite annorlunda så att säga..

Jo- Det hade jag ju kunnat göra..

Bling Bling- pizzan gick bra... fuskispizza

Karro- Jag fuskade också

Missy- tack för tipset.