onsdag 9 april 2008

Pensionsval- The very beginning.

De vill alltså ha ett personligt brev som ska skickas. Här duger ingen e-post. Jag kanske skulle bifoga faxet* jag skickade vår HR avdelning i Stockholm för det var jag ju i tid med. Något i stil med.

Hej XXXX

This is the vote from the Gothenburg Office. Ten points* goes to pensionsval two.

Mvh Miss UD

Var tvungen att dubbelkolla med G:a chefen om personalchefen hade humor. Jag har inte hört ett ljud sedan dess. Man får väl hoppas att lönen kommer som den ska i april. Och bonusen kom jag på.

*Ja jag faxade. Hon ville ha det så.
*Egentligen skulle det ha ståt tolv poäng men det blev fel.

7 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Det där faxet måste ha gjort susen

Evalinn sa...

Ja dom vill väl också ha brev, det får man ju alltför sällan nuförtiden! ;-)

Blygisens betraktelser sa...

Hahahahahahaaha....

Galet roligt! :-D

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- kanske det men det var bara en del av två..

Evalinn- tänkte samma tanke!

Blygisen- bara jag får lön i april så.... ;-)

karro sa...

för det faxet hade du fått dubbel lön av mig!

Annie - PD sa...

haha :D Du är kul!

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- låter skitbra!

Annie- även en blind höna...