torsdag 17 april 2008

Hårda bud i Mellerud.




Två latte om dagen. Slut på okynnesdrickandet.

8 kommentarer:

Evalinn sa...

Snygga är dom också! :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Mina på kontoret är inte så fina... då värms det mjölk i micron bara så...

Spader Madame sa...

Men nu förstår inte jag. Min mamma ska dricka latte enligt dietisten...för man behöver mjölk, det är helt säkert...

Turtlan sa...

Det är inte så att Företaget har en liten barista anställd i fikarummet?

Nähä...!
Inte hos oss heller.... vi kör med kaffe, dvs vanligt kaffe.
Inga nymodigheter där inte. Oh nej!

Turtlan

Miss Upsey Daisy sa...

Spader Madame- fast jag häller i mjölk och värmer.. inte så komplicerat...

Turtlan- jag gör egna latte.. och de är knappast lika vackra som dessa..

C. Meow sa...

Vi skaffade en espressomaskin som bl a skummar mjölk till kontoret. Den får arbeta hårt kan jag säga :D

Annie - PD sa...

Jag måste också sätta en gräns. Dricker cappucino ur kaffeautomaten, rena sockerbomben...

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- lyx- vi har vanligt bryggkaffe...

Annie- Det är det nog... jag känner bara att det lätt blir mycket kaffe överlag så...