lördag 18 september 2010

Var det nått party i Barcelona?


Lite vin till maten var det väl.


15 kommentarer:

Anki sa...

Vilken njutar-resa det verkar ha varit!! :-) Suktad!

anna sa...

vad ljuvligt det ser ut...

Märta sa...

Dig verkar det inte gått någon nöd på! Verkar ha varit en helt underbar resa att konservera minnen ifrån! Glad för din skull! :)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Ser väldigt lockande ut!

Spader Madame sa...

Ser mysigt ut! Man skulle varit där!

No-one sa...

Det ser U-N-D-E-R-B-A-R-T ut!

Speja sa...

Åh, din lyllos. Du har förstås varit där då, anar jag med min fantastiska slutledningsförmåga...

sarapirat sa...

ser toppen ut det där! mmmm....gillar bilderna!
jag måste säga att jag själv har hållt mig i kragen än så länge, på min resa, lite vodka och cava häromkvällen men annars inte mycket. får ta igen mig i new york!

Katarina sa...

Jag tycker mig ana ett flytande tema. ;-)

Jag gillar din känsla för bildkompositon.

tant t sa...

Oh la laaa! Härliga bilder! Ser att ni fortfarande fick sommar att njuta av - inte illa :)

Tesa sa...

Härligt, tycker jag du har gjort bra! :)
Fantastiskt, jag kommer för alltid förknippa Barcelona med strejk på nåt vis tror jag... haha

ulrica sa...

Din resa ser aboslutely faboulus ut!! Härligt!!

Laila och Johan sa...

Dina bilder är verkligen hur härliga som helst! Gissar att ni har haft det toppen!

Miss Upsey Daisy sa...

Anki- Den var fab! :D
Fru A- Ljuvligt var bara förnamnet.
Märta- Klagar inte det minsta alls.
Miss E- Oh ja.
Spader- Såklart.
Alexia- Och lika underbart var det.
Speja- OH! Du är tilllbaka igen.
SaraP- Ni kommer få så fint i NY. Avis.
Katarina- OH. Tack var glad blir.
Tant T- En härlig sommar.
Tesa- Förstår det.
Ulrica- Tack!
Loppis- Fina fisken rakt igenom.

Turtlan sa...

Åh härliga barcelona!

Den sista bilden längs ner är både härlig och har sån glädje.
Toppenfin!

Sen trevligt att få se resenären.

Från vän av Barcelona