lördag 25 september 2010

Bokmässa.


Tämligen blandade inköp.

12 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Little Miss Sunshine är en av mina absoluta favvofilmer. Om nu muggan har med filmen att göra.
Coelo har jag bara läst en bok av, gillade inte...

Miss Upsey Daisy sa...

Nilla- Vet inte om filmen har med muggen att göra? Jag har bara läst en av Coelo .. hoppas de är bra.. köpte ju tre. Hoppsan.

Tess sa...

Tänk om det hade stått Little Miss Upsey Daisy på muggen istället!

:-)

Miss Upsey Daisy sa...

Tess- Oh. En sådan mugg vore att dö för!

K. sa...

Åhh, ditt fusk! Jag älskar bokmässan! Snart är det dags för brunch för oss tycker jag! Kram

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Såklart.

K. sa...

Mmm, vi kan försöka få ihop det. Jag är ute på lördagen så inte alltför tidigt bara.

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Jag är nog också ute. Inte så sent men ändå.

Katarina sa...

Jag tillhör de som faktiskt gillat de Coelho jag läst. Bland annat Veronica bestämmer sig för att dö. Blir intressant att höra vad ditt omdöme om Coelho kommer att bli när du plöjt de här tre.

Muggen var verkligen fin, men det är på tiden att de börjar göra Miss Upsey Daisy-muggar. :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Har förstått att det är lite blandade känslor. Jag får läsa dem och berätta vad jag tycker. Kanske lite galet att köpa ... tre?

Katarina sa...

Galet. Eller rättvist. Bara för att man tycker att en bok är dålig kanske inte alla är det. :-)

Och jag antar att du fick ett bra pris?

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Ett bra pris.. samt om jag läser fyra böcker ( jag har redan läst Alkemisten) så kan jag döma sedan.. vi får väl se..